#1 Skrevet Oktober 10, 2008 Noen som har tro på disse? http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=516926 Eller er det bare tull? Tenkte på disse til min aan, men det sies jo at den er så kresen på plugger så jeg er litt usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2008 Stiv pris da:o Men, tror jeg skal bestille et sett, bare for å teste:p Fant ingen link til dette firmaet som solgte pluggene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2008 Dersom det stemmer at man skal få såpass effekt- og momentøkning bare ved å bytte fra originalplugger er jo ikke prisen høy. Frister å prøve disse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2008 Siden det har blitt dobbel post,så kan jeg legge linken til Pulstar luggene her. http://www.tennplugg.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2008 Litt skeptisk! Automatisk det til slike vidunderoppfinnelser.. Hva med levetid? Var mye lovord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2008 Til AAN er det F5DPOR som gjelder, det er en litt annen motor enn en std toyota som NAFs Engebretsen kjører. Dette lukter mistenkelig av snakeoil. Prisen er ikke så ille synes jeg derimot, Møller skal jo ha 230kr stykk for orginale Bosch(kontra 13,20USD hos autohausaz.com) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg vil ha en forklaring på hvorfor det er kun F5DP0R som fungerer tilstrekkelig på aan! Fint om noen gir beskjed dersom de har prøvd disse pluggene med godt resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2008 Stiv pris da:oMen, tror jeg skal bestille et sett, bare for å teste:p Fant ingen link til dette firmaet som solgte pluggene.. Disse er billigere enn hva jeg må gi på mekonomen til min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2008 Litt mer info om pluggene her http://www.auto-supply.no/Internett/Produkter/Sport/Pulstar_tennplugg/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2008 Disse er billigere enn hva jeg må gi på mekonomen til min bil Som nevnt lengre opp i tråden, og alle andre tråder om plugger så ser det F5DPOR til AAN.. Om du har bilen som er i signaturen din hvilke plugger som er så dyre er det du kjøper da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 11, 2008 jeg kjøpte F5DPOR jeg ett annet sted.Men de sa de hadde til min bil,Audi S6 2,2 TQ når jeg ringte mekonomen..Tror det var over 350 kr stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 11, 2008 jeg kjøpte F5DPOR jeg ett annet sted.Men de sa de hadde til min bil,Audi S6 2,2 TQ når jeg ringte mekonomen..Tror det var over 350 kr stk Mekonomen ligger stort sett 50% over Møller, så det er ingen bombe... de kan umulig selge mye deler til VAG kunder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 11, 2008 Mekonomen ligger stort sett 50% over Møller, så det er ingen bombe... de kan umulig selge mye deler til VAG kunder. Kjøpte nettopp 5 stk F5DPOR på Mekonomen og betalte 750, dvs. 150 pr. stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 7, 2008 Noen som har prøvd disse enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 7, 2008 (endret) USD $97.99,- for 4 stk. USD $25.00,- i frakt. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__Pulstar-Pulse-Plugs-More-Torque-Better-Gas-MPG_W0QQitemZ110305221966QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadiZ2865QQddiZ2811QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item110305221966&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=65%3A2|39%3A1|240%3A1318 Bil og motorguide for pulstar plugger http://www.auto-supply.no/Internett/Produkter/Sport/Pulstar_tennplugg/?module=Files;action=File.getFile;ID=4456 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 12, 2008 Kjøpte nettopp 5 stk F5DPOR på Mekonomen og betalte 750, dvs. 150 pr. stk. Da har du fått god rabatt, i følge mekonomen.no tar de ca 230kr for dem. Tror jeg betalte ca 60kr per stykk hos Autohaus. Mekonomen er faktisk enda værre på pluggene til 1.8T (NGK PFR6Q), de tar nesten 340kr /stk for dem. Sist jeg sjekket hos Møller kostet de ca 180/stk der. Disse kostet også ca 60kr/stk hos Autohaus. Noen i Norge sitter igjen med en pen fortjeneste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 3, 2009 Noen som har prøvd disse enda? Det lurer jeg åsså på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 3, 2009 Tror NGK Iridium gjør jobben like godt som Pulstar-pluggene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 4, 2009 Helt enig. eg kjøpte iridium plugger til min bil no når eg skifte plugger. bilen går som en kule den, men merker ikke noe effektøkning. (noe man sikkert ikke klarer å merke) Men allikevel fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 5, 2015 Noen som har prøvd pulsstar pluggene ennå eller? Har sett YouTube video av pluggene og de gir en mye kraftigere gnist enn NGK iridium 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 6, 2016 Vi sluttet å selge disse på grunn av gjentatte problemer. Passer sikkert bedre på eldre typer motorer uten mye elektronikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 6, 2016 Flott med et ærlig svar fra en selger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...