Jason Statham holder seg til Audi, (Transporter3)

Anbefalte innlegg

Kan bli spennende med 3ern, blir artig å se hvordan T-Bag fra Prison Break klarer seg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke når den kommer hit, men var vel usa premiere 26. november tror jeg..

Ser ut som T-bag spiller nok en drittsekk rolle, noe vi som ser PB vet at han mestrer med glans..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette dreier seg vel om produktplassering og er ikke noe personlig valg av karen som kjører ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette dreier seg vel om produktplassering og er ikke noe personlig valg av karen som kjører ;)

Helt riktig. Håper treeren blir bedre enn Transp.2, for den var fryktelig dårlig i forhold til den første filmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

liker både enern og toern jeg da! men den her så jo ut som bra underholdening det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selv om det ser ut som dem ikke kjenner til fysikkens regler, så kan det jo bli grei underholdning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jason Statham kjører faktisk Audi RS6 privat ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jason Statham kjører faktisk Audi RS6 privat ;)

Han har god smak :)

Tipper nr 3 i rekka blir bra undeholdning det og.. Selv om de ikke helt kjenner til tyngdekraftens lov som nevnt tidligere her så syns jeg filmene har høy fun factor : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har god smak :)

Tipper nr 3 i rekka blir bra undeholdning det og.. Selv om de ikke helt kjenner til tyngdekraftens lov som nevnt tidligere her så syns jeg filmene har høy fun factor : rock :

Underholdning er akkurat hva det er, skulle filmindustrien kun forholde seg til newton og gud vet ikke hva, hadde kinosalene vært tomme, lenge leve filmtriks :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal SÅÅÅÅ jævlig ha denne på BluRay!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.