Da er vinterdekkene på plass på TTS'en

Anbefalte innlegg

Og det er første gang på lenge at jeg gleder meg til det blir litt snø!

Har aldri kjørt quattro før, og heller ikke Yokohama og såpass brede dekk på vinterføre. Det blir (forhåpentligvis) en positivt artig opplevelse :)

Slik ser den ut med de nye felgene:

IMG_2650.jpg

IMG_2648.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble nydelig dette.: rock :

og du har en helt Nydelig bil:tilber:

ikke noe slår en ekte Quattro:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har litt finere vinterhjul enn meg i hvertfall,

Og Meget kul bil! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Var litt spent på hvordan det ville se ut, men ble veldig fornøyd selv. Og ikke minst blir det forholdsvis lett å holde felgene rene ;)

Nå er det mange som mener at Haldex ikke er "ekte" quattro, men jeg ser veldig frem til å finne ut av hvordan 4. generasjon Haldex vil fungere. Den skal være "proaktiv" i stedet for "reaktiv" (som de eldre versjonene av Haldex er) - dvs at den overfører kraft mellom for- og bakaksel avhengig av hvor mye gass og styreutslag du gir. Hvilket igjen betyr at kraftfordelingen skjer før effekten leveres fra motoren, og ikke etter at forhjulene begynner å miste grepet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet! Så meget bra ut det dær Arne!

Hvor kjøpte du felgene? Pris?

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet! Så meget bra ut det dær Arne!

Hvor kjøpte du felgene? Pris?

E

Takk for det :) Kjøpte dem av Wokas. Fikk en spesialpris fordi det var noen andre som hadde bestilt felgene, men de passet ikke bilen. Derimot passet dem 100% på TTS'en - med rett ET og det hele ;)

Så jeg aner ikke hva de egentlig koster? Kjøpte også en "pakke", med vinterdekk ferdig pålagt - og jeg aner heller ikke hva enkeltkomponentene var priset til - så beklager dårlig svar :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble pent dette arne:) blir nok artig å kjøre med på vinterstid:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.