#1 Skrevet Oktober 10, 2008 (endret) satt og kjeda me. så e tok likså godt et par bilda:p Audien og den nye værsting pendlerbiln min: smil : og et gammelt av gamle e30 min:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2008 Fine biler! Den blå er vel ikke helt værst. Kan selvfølgelig være det på sin måte da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2008 Pene biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2008 Audien er rimelig strøken ut.. pusset å fikset på? knallfin bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2008 Misunner deg den Ur Quattroen ja! Pen bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2008 Fine biler! Den blå er vel ikke helt værst. Kan selvfølgelig være det på sin måte da: rolleyes hehe ja den e værst på sin måte 1.3litern mal som en katt haha: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2008 Audien er rimelig strøken ut.. pusset å fikset på? knallfin bil.. Ja er lit pusset og fikset på men ikke masse er en orginal bil dette: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2008 Vi må få bilder av detaljer inni bilen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2008 Vi må få bilder av detaljer inni bilen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2008 nice ride den ser strøken ut gratulerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2008 Ur'en er vell til salgs også nå...Stemmer ikke det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 14, 2008 Ur'en er vell til salgs også nå...Stemmer ikke det da? stemer det. har fått meg skoleplass. så pengene er ikke akkurat det som jeg har mest av. så må selge: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 14, 2008 Skikkelig grom bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 21, 2009 ja da er Ur Quattro`en solgt og jeg har fått en audi S2 i bytte. prosjekt tråd : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=144801 var akkurat og vasket den og skulle ta bilder. men det er for mørkt for mit kamera: bh : får legge ut bilder til fredagen . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 21, 2009 Hehe, bytta en UR mot en S2 pga skolegang det rima IKKE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 22, 2009 Hehe, bytta en UR mot en S2 pga skolegang det rima IKKE! hehe næi det gjore det vist ikke. går noe være også det ble og slå til på et tilbud:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...