#1 Skrevet Oktober 10, 2008 Har en kamerat nå som skal selge 5stk RS4 (type1) felger med nankang dekk (bra dekk/mønster) til 3000kr. Jeg synes ikke det var så ille. Felgene er fine, men hvordan er 17" på Audi A4 (B5)? Jeg har hatt på 18" på bilen før og synes det var grei str, men de felgene solgte jeg. Var stygge og ødelagte dekk. Burde jeg handle, eller skaffe 18" som fyller bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2008 Du bør har 18"(og kanskje 19" også..?)er min mening,hadde 18" på min å en kompis har 17" på sin(b5 det også) å der synes jeg det blir litt lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2008 litt kjapp søking/googleing bør jo produser bilder av b5 med 17"rs4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2008 Du bør har 18"(og kanskje 19" også..?)er min mening,hadde 18" på min å en kompis har 17" på sin(b5 det også) å der synes jeg det blir litt lite. Ja, er det jeg er litt "redd" for å. Tror jeg da må finne meg noen 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2008 litt kjapp søking/googleing bør jo produser bilder av b5 med 17"rs4! Er ikke så mye å skrike etter her. Ser nesten standard ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2008 Du bør minimum ha 18" skal du først handle deg felger:) Jeg hadde 18" på min men angra nesten på at jeg ikke tok 19 når jeg først handla men så satt jeg på kw og fikk slept den ordentlig ned og da holdt det med 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2008 Du bør ha minst 18", ellers blir det bare sånn litt halvveis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2008 Hvordan blir det å sette på 18" TSW Venom felger på bilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2008 Min personlige mening er at det ikke blir bra, da jeg synes det der er veldig stygge felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2008 (endret) Min personlige mening er at det ikke blir bra, da jeg synes det der er veldig stygge felger. Kan kanskje bli litt mye jall på de felgene ja. Hva med noen helt enkle: Ikke like rund som den på bilde, men lik form. Mer kanter på eikene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg ser på 17 som ett godt kompromiss mellom utseende og praktiske egenskaper, iallefall på B5. Jeg har det, sammen med moderat senking på 30mm, og det ser bra ut. At det nesten ser originalt ut kan jeg nok delvis være enig i, jeg synes nå bilen ser ut slik den burde sett ut originalt. Om en ønsker en bil som det er tydelig er modifisert, så er nok 18-19" veien å gå. Men da nærmer det seg litt upraktisk med hull i asfalten osv...men er jo bare å kjøre utenom...så lenge en ser de..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2008 Kan kanskje bli litt mye jall på de felgene ja. Hva med noen helt enkle Mye bedre enn Venom hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 12, 2008 Har en kamerat nå som skal selge 5stk RS4 (type1) felger med nankang dekk (bra dekk/mønster) til 3000kr. Jeg synes ikke det var så ille. Felgene er fine, men hvordan er 17" på Audi A4 (B5)? Jeg har hatt på 18" på bilen før og synes det var grei str, men de felgene solgte jeg. Var stygge og ødelagte dekk. Burde jeg handle, eller skaffe 18" som fyller bedre? Jeg mener at du bør ha større enn 17"! Men det spørs jo om du vil ha komfortabel kjøring eller at bilen skal se kul ut? 20" funker dårlig om du bor på bondelandet og veien til huset ditt er en krøttersti:p Det viktigste er uansett at felgene står i stil til bilen og passer utseendemessig, ser så altfor mange eksempler på dårlig match.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg synes senk har veldig mye å si for hvilken felgstørrelse man skal velge. Kan ikke finne noe info om bilen din er senket eller ei her .. Dersom bilen ikke er senket burde det ikke sitte på noe større enn 17" er min mening. Er den senket/skal senkes ville jeg absolutt gått for 18" eller mer. Jeg byttet fra 18" til 19" på bilen min i sommer og ble kjempefornøyd med det! Legger inn et bilde av bilen min med 17" RS4 I vinterfelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...