#1 Skrevet Oktober 11, 2008 Skal skifte batteri å har ikke koden til Navigasjon. Bør jeg lage en sløyfe mellom begge batteriene? Hvordan gjør jeg dette på best mulig måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2008 Skal skifte batteri å har ikke koden til Navigasjon.Bør jeg lage en sløyfe mellom begge batteriene? Hvordan gjør jeg dette på best mulig måte? hvorfor ikke sitte batteriladeren på klemmene.og så ta ut batteriet.på med nytt,stramme klemmene+så ta av batteriladeren. sånn gjorde jeg det på fatten sin;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2008 Mulig det funker bra ja. Takk. Sammen om jeg tar av og på + eller - først på laderen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2008 Aller mest idiotsikkert er jo en slik sak som du plugger i sigarettenneren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2008 (endret) Hva er det? Hvor får jeg kjøpt dette. Har 'biltema dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2008 Mulig biltema har det. Vet Black&Decker har slike produkter, så et sted dem selger Black&Decker har de gjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg tok startkabler å koblet fra A4'n til skoene på A6. Tok av klemmene fra polene med startkablene på. Byttet batteri å satte på skoene igjen. Deretter tok jeg av startkablene. Hva bruker man på verkstedene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...