Xenon i tåkelys Passat 3bg?

Anbefalte innlegg

HJELP!!!!

Jeg har kjøpt xenon-ettermonteringssett fra Norsk bildelesenter som skal passe til Passaten (H-3) i tåkelyktene....

Pæra passer jo godt inn i holderen på lykta.... Problemet mitt er hvordan jeg får pæra og ledningene gjennom bak-lokket til selve lykta???:confused: Må jeg borre opp baklokket?? : mad : Eller kutte alle ledningene, tre dem gjennom lokket og så spleise de sammen igjen???? : bh :

 

Jeg har forsøkt å søke litt i noen tråder her, men ingen som gir meg noen konkrete beskrivelser av montering...

 

Kan noen hjelpe meg???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HJELP!!!!

Jeg har kjøpt xenon-ettermonteringssett fra Norsk bildelesenter som skal passe til Passaten (H-3) i tåkelyktene....

Pæra passer jo godt inn i holderen på lykta.... Problemet mitt er hvordan jeg får pæra og ledningene gjennom bak-lokket til selve lykta???:confused: Må jeg borre opp baklokket?? : mad : Eller kutte alle ledningene, tre dem gjennom lokket og så spleise de sammen igjen???? : bh :

 

Jeg har forsøkt å søke litt i noen tråder her, men ingen som gir meg noen konkrete beskrivelser av montering...

 

Kan noen hjelpe meg???

 

hei,, på mine spredere hella micro så tok jeg av pluggene å tredde ledningene igjenom hullet.. va litt plunder å få di av men det gikk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei,, på mine spredere hella micro så tok jeg av pluggene å tredde ledningene igjenom hullet.. va litt plunder å få di av men det gikk..

 

Men pæra da???

Får jo ikke tredd den gjennom??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan gjøre slikt og legge sikafleks rundt koppen.

DSC00013.jpg

 

DSC00014.jpg

 

DSC00015.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for illustrasjonen Trym...!

Men dette er en helt annen type lykt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må borre ja, følger det ikke med tettnippel og slikt på dette settet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo nå har jeg modifisert bak-lokket ved å skjære bort en del støpe-plast og borret hull.... Har også koblet sammen og prøvekjørt og sett at det faktisk blir lys... Men et nytt problem har oppstått...: Selve xenon pæra bygger for langt ut bakover slik at man ikke får satt lokket på selve lykta...

Ganske rart at det ikke går an å produsere ting som passer til det orginale...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var igrunn akkurat det jeg trengte.... Takk takk!!

 

Vil ikke den "teip-metoden" være litt sårbar for kulde og fuktighet??????

Vil ikke limet i teipen bli dårligere med tiden.... Krver jo at man ofte må ta ut hele lampa for å bytte teip...??

Mulig jeg er kravstor som vil ha noe som holder permanent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel bruke sikaflex til å lime koppen på plass. Litt stress hvis pæra ryker å må bytte. Men holder i vertfall tett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.