#1 Skrevet Oktober 11, 2008 HJELP!!!! Jeg har kjøpt xenon-ettermonteringssett fra Norsk bildelesenter som skal passe til Passaten (H-3) i tåkelyktene.... Pæra passer jo godt inn i holderen på lykta.... Problemet mitt er hvordan jeg får pæra og ledningene gjennom bak-lokket til selve lykta??? Må jeg borre opp baklokket?? Eller kutte alle ledningene, tre dem gjennom lokket og så spleise de sammen igjen???? Jeg har forsøkt å søke litt i noen tråder her, men ingen som gir meg noen konkrete beskrivelser av montering... Kan noen hjelpe meg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2008 HJELP!!!!Jeg har kjøpt xenon-ettermonteringssett fra Norsk bildelesenter som skal passe til Passaten (H-3) i tåkelyktene.... Pæra passer jo godt inn i holderen på lykta.... Problemet mitt er hvordan jeg får pæra og ledningene gjennom bak-lokket til selve lykta??? Må jeg borre opp baklokket?? Eller kutte alle ledningene, tre dem gjennom lokket og så spleise de sammen igjen???? Jeg har forsøkt å søke litt i noen tråder her, men ingen som gir meg noen konkrete beskrivelser av montering... Kan noen hjelpe meg??? hei,, på mine spredere hella micro så tok jeg av pluggene å tredde ledningene igjenom hullet.. va litt plunder å få di av men det gikk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2008 hei,, på mine spredere hella micro så tok jeg av pluggene å tredde ledningene igjenom hullet.. va litt plunder å få di av men det gikk.. Men pæra da??? Får jo ikke tredd den gjennom?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2008 Du kan gjøre slikt og legge sikafleks rundt koppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2008 Takk for illustrasjonen Trym...! Men dette er en helt annen type lykt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2008 må borre ja, følger det ikke med tettnippel og slikt på dette settet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2008 Jo nå har jeg modifisert bak-lokket ved å skjære bort en del støpe-plast og borret hull.... Har også koblet sammen og prøvekjørt og sett at det faktisk blir lys... Men et nytt problem har oppstått...: Selve xenon pæra bygger for langt ut bakover slik at man ikke får satt lokket på selve lykta... Ganske rart at det ikke går an å produsere ting som passer til det orginale... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2008 Hei. Jeg fant denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=114012 Se i siste innlegg. God beskrivelse av hvordan du modifiserer tåkelysene dine Har tenkt å gjøre det samme selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2008 Dette var igrunn akkurat det jeg trengte.... Takk takk!! Vil ikke den "teip-metoden" være litt sårbar for kulde og fuktighet?????? Vil ikke limet i teipen bli dårligere med tiden.... Krver jo at man ofte må ta ut hele lampa for å bytte teip...?? Mulig jeg er kravstor som vil ha noe som holder permanent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2008 Du kan vel bruke sikaflex til å lime koppen på plass. Litt stress hvis pæra ryker å må bytte. Men holder i vertfall tett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...