#1 Skrevet Oktober 11, 2008 Hei. Jeg har litt problem med at bremsepedalen på s2en min går i bunn. Bremsene virker forsåvidt bra, men det er jo meiningen at pedalen skal stoppe før den når bunn. Jeg har byttet til rs2 bremser forran, men problemet var det før eg byttet bremser også. Systemet er luftet godt med ca 1 liter bremseveske ved å sette trykk på tanken, men dette hjalp ikke. Er det noen som har noen gode tips om hva som kan gjøre dette? Mvh Trygve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2008 Luft klutsjen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2008 Vil den virke inn på bremsesystemet asso? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2008 Vil den virke inn på bremsesystemet asso? Ja. Hvis det er luft der får du problemet med pedal som går i gulvet. Luft slavesylinderen på girkassen "feil vei". Koble en slange fra luftenippel på framjulscaliper og bruk bremsepedal for å lufte rolig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2008 Er høyre/venstre caliper på rett side ? med lufte nippler opp, enkelte bytter side og da er det umulig å få ut luften..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...