#1 Skrevet Oktober 11, 2008 Hei. Har litt problem med s2en. Når eg clutcher inn slik at turtal går ned, som feks ved kjøring inn et kryss, dette ofte turtalet heilt ned slik at motoren stopper. Jeg har også litt problem i det turboen begynner å bygge opp trykk, sann rundt 3-4000 omdreininger. Det som skjer da er at den slutter å gi på, som om jeg traff ei turtallssperre eller noe sant. Det med at motoren stopper har vert siden jeg fekk bilen, men har blitt litt verre i d siste. Mens det med trykket startet for ikke så lenge siden. Noen gode råd om hva jeg bør sjekke? Mvh Trygve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2008 Sjekk slangene som går inn på N75 ventilen.. Har en tendens til å bli varme og morkne.. Blir det hull så blir det sånn du skiver.. Bilen min var også sånn og da var slangen fra turbo til N75 av! Tomgangsproblemer er sikkert tomgangsregulatoren.. Fikk akkurat byttet min pga av samme problem og ble god som ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2008 For ta å se over litt den ventilen da om alt er som det skal der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...