Hva skjer med rusta fjærskåler

Anbefalte innlegg

Så ikke så bra ut det der, hvor langt måte du kjøre sånn før du kom deg tryggt hjem. Så ut som om det var et stykke når en ser på dekk slitasjen !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en Opel Commodore en gang hvor noe lignende hadde skjedd. Der var derimot panseret bulket fra undersiden, da fjærtårnet måtte gi etter pga kjeks-syndromet. Farlige greier...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Cato M.Olsen

Så ikke så bra ut det der, hvor langt måte du kjøre sånn før du kom deg tryggt hjem. Så ut som om det var et stykke når en ser på dekk slitasjen !

Kjørte ca 8 km med full blårøyk inni og utenfor, Så på dekket og fant ut at det kansje var best og ikke kjøre mer. Med fantastisk hjelp av Mr. Sivertsen på Bil og Maskin i Egersund fikk jeg den trygt hjem

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heyhey! Så ille var det ikke en gang fjørskålene på ressursbilen jeg kjørte til Rudskogen i fjor (bilen i avataren min, om noen husker den). Den sølvgråe bruks-Einser'n min hadde nesten like dårlige øvre fjørskåler da jeg kjøpte den. Høyre fjøra bak hoppa ut av plassen sin på vei til jobb hver dag, gitt.....: oppgitt :

Allright å senke, men det bør helst skje frivillig: grønn :

Hilsen Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

måtte sveise demper tårnet mitt på golfen min jeg..

pic00310.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stygg sak det der. Kunne fort skjedd mere alvorlige ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle ha had bilde av den før jeg fikk sveiset den. det hadde revnet litt over halve sirkelen. stygge saker ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.