Uling i diff./ bak-/ mellomaksel område S4, C4

Anbefalte innlegg

Nok et problem.. Har byttet hjullager da jeg kjente varmgang i høyre bakhjul, i tillegg til ule-lyden, men er tydeligvis bremsen som henger, så fikk ikke løst det med det skifte. Lurer da på om andre har erfaring med symptomet? Har varebil utgaven enda så jeg får med meg lyder ganske fort uten baksete og slikt innmontert.

Har en tanke om lager mellom bakdiff. og mellomaksling, at bakdiffen i seg selv begynner å synge på siste verset eller er det bare oljenivå som begynner å bli lavt?

Kan legge til at lyden blir i større grad merkbar når 80 km/t passeres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager på inngående aksling på diffen bak er ofte et problem.. Har byttet en selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da kan jeg sikkert ta en titt på det lageret. Bilen har gått 280`, så det begynner vel å bli tid for skifte uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager på inngående aksling på diffen bak er ofte et problem.. Har byttet en selv..

Noe gammelt innlegg..

Men kan jeg bytte dette lagret selv uten store problemer? Altså, om det trengs spesialverktøy.. Evn't noen andre kunnskaper en hobbymekaniker ikke har :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.