#1 Skrevet Oktober 12, 2008 Er det noen her som veit hva som kan være galt når det kommer gnist av coil-ledningen når man setter på tenningen, men ikke når man kinner på starter? er en golf 2 gti med digifant tennings-system. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2008 Tror jeg hadde samme greia på min Audi 100 engang.. En helt annen motor ja;-) men da var det styreenheten til insprøytninga som var ødelagt pga fukt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2008 hmmm. da skal jeg prøve å få tak i en sånn og bytte den. takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2008 hmmm. da skal jeg prøve å få tak i en sånn og bytte den. takk:) kan jo være mye annet da.. Men var den i mitt tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2008 ja det er akkurat det. har tatt ledningsnett fra en anna bil, så veit liksom ikke hvor jeg skal begynne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...