#1 Skrevet Oktober 12, 2008 Har tenkt litt rundt dette og lurte på hvordan bremser fra en Cq 20V passer? Begge er jo 4-bolt og jeg har hørt at kalipperene fra denne bilen og/eller S2 skal passe ganske bra over? Stemmer dette? Mvh Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2008 CQ 20v og S2 har jo samme bremser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2008 CQ 20v og S2 har jo samme bremser.. Mente Cq hadde 276mm og s2 hadde 280mm? (ikke at det er av noe betydning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2008 276 på begge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2008 276 på begge.. Ok. Calippere er bolt on etter hva jeg har hørt, stemmer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2008 Ok. Calippere er bolt on etter hva jeg har hørt, stemmer det? Bolt on på 80 gte? Isåfall, vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2008 Anbefaller et søk. Her en bla en tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=133698 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...