Ettermontere xenon i S4 (B5) grøftelys

Anbefalte innlegg

Planen min var å få montert xenon pærer i grøftelysa mine i dag, men enn så lenge har jeg ikke fått til dette.

Problemet er nemlig hvordan i all verden jeg skal få koblet opp pæra :S

På hovedlyktene var det bare å bore et hull og koble opp. Men grøftelyktene er bygget på en helt annen måte.

IMG_1474Medium.jpg

Her skal man da hente strøm til ballasten og det er her den originale pæra kobles til (H7 pære).

IMG_1475Medium.jpg

Baksiden av pæreholderen, som også fungerer som et lokk til baksiden av selve grøftelykten.

IMG_1478Medium.jpg

Og sånn ser xenon pæra ut med kablene som skal "stjele" strøm til ballasten.

Bare lurer på hvordan andre som har xenon i denne type grøftelys har gjort det? Eller om noen har noen lure forslag til hvordan jeg kan gjøre det?

Har vurdert å bare kappe av den delen som stikker ut på baksiden av lokket og finne på noe lurt når det gjelder tilkoblinga. På denne måten kan jeg bare bruke den gummigjennomføringen som følger med xenonkitet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden ettersom jeg står fremfor samme dilemma...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vwwortex tror jeg det finnes en løsning på problemet. Ganske sikker på at resultatet blir å fjerne utstikket på baksiden, klippe av den kontakten fra bilen og koble direkte til adapteret og pæra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, så det er du som er al3x altså :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, så det er du som er al3x altså :D

Oh yes (:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.