#1 Skrevet Oktober 12, 2008 http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=360097172701 Som topic'en sier, passer listene over en 1992 S2 Coupe? Hvis ikke, hvilke lister passer over og hvilke passer ikke? Passer S2 sedan lister overens med Coupe f.eks.? Håper på noen svar som gjør meg klokere for det er jaggu ikke mye stoff om emnet der ute! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2008 To av de passer ikke Coupe.. Kun de bakre og dashen hvis jeg husker riktig.. De i dørene fremme passer altså ikke.. Ligger en del info her på forumet hvis du søker litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2008 Roger den... Er det noen som er hundre prosent sikker? Har prøvd å søke en del, men foreløpig synes jeg at søkefunksjonen her inne er heeeelt på trynet... Det kan imidlertid vise seg at feilen ligger mellom brukeren og tastaturet, men inntil det er bevist så henger jeg ut søkefunksjonen så ofte jeg kan... Takk for svar forresten! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...