#1 Skrevet Oktober 12, 2008 (endret) En kompis av meg som jobber i Rubicon, trenger en kul Cab til innspilling av en reklamefilm i Oslo. Dette er en reklamefilmkonkurranse. Ser for meg en cab av litt nyere type. Send pm, eller mail brox@runbox.no, eller tlf 97172703 Nå er dette avsluttet, og David`s cab ble med i filmen. Nå er dette en konkuranse, så det er bare å håpe på at den vinner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2008 Bortsett fra "nyere type" vil jeg tro David sin er meget kul, hør med han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2008 Bortsett fra "nyere type" vil jeg tro David sin er meget kul, hør med han? Den kan faktisk være aktuell ja... de er i planleggingen nå, så de skulle finne ut litt av hvert nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2008 da er resultatet av reklamefilminspillngen som jeg var med på over http://www.makeme.no/Axefilm/node/1034 var litt gøy å være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe, kult! MOVIESTAR DAVID!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 29, 2008 hehe:) dritbra:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe kult:) Det var derfor du skulle avgårde til Guldbrandsdalen eller noe bare et par timer senere når jeg og Bjørnar snakket med deg på Shell'n på Vestby for et par uker siden ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe kult:) Det var derfor du skulle avgårde til Guldbrandsdalen eller noe bare et par timer senere når jeg og Bjørnar snakket med deg på Shell'n på Vestby for et par uker siden ja! helt korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 3, 2008 mye bedre en de jeg har sett på tv såfal=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2008 Da er som dere sikkert skjønner denne reklamefilmen ferdig, og David`s cab var med i den. Derfor er det ikke noen vits å sende meg noen forespørsler lengre heller:) Takk for interessen! Og enda engang kan denne klubben brukes som et hjelpemiddel, er det rart man er medlem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2008 da er resultatet av reklamefilminspillngen som jeg var med på over http://www.makeme.no/Axefilm/node/1034 var litt gøy å være med Hehe, artig! Denne skylder du meg for DAVID!! Kul reklame, men Sveinung så ikke akkurat ut som en fjellfinn (LES:Same).... Men bra laget, og grei idè 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2008 Hehe, artig! Denne skylder du meg for DAVID!! Kul reklame, men Sveinung så ikke akkurat ut som en fjellfinn (LES:Same).... Men bra laget, og grei idè ja du skal få en cola på neste treff.:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2008 Festlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 17, 2008 hehe konge David: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...