#1 Skrevet Oktober 12, 2008 Noen som kan ordne disse felgene i hvit, ikke kritt hvit, men en fin hvit farge. På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2008 trenger mye større bilder, for at folk skal photoshoppe felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2008 (endret) trenger mye større bilder, for at folk skal photoshoppe felgene.. Bildene kommer jo i denne str når jeg legger de ut. Kan prøve med bare ett da: klø : Åssen får jeg de større???????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 Lag deg en konto på photobucket, og last opp bildene der, etterpå så poster du inn bildene med en slik ein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2008 Noen som kan photoshoppe et bilde for meg hvis jeg sender bilder over mail: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...