#1 Skrevet Oktober 12, 2008 (endret) Etter den vanlige sønsdagsfrokosten på Subway kl.1700 hadde vi bare nødt å vaske biler og ta noen bilder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2008 Her kommer de beste fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2008 mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2008 Sweet bilder gotter! Skikkelig profft stativ du brukte Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2008 Er jo bare helt perfekt den A4'en din kluge. Men ville bytta senterkopper og nedre grillrammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2008 Er jo bare helt perfekt den A4'en din kluge. Men ville bytta senterkopper og nedre grillrammen Hahaha!!! Senterkoppene er nyinnkjøpt! Nedre grillrammen så jeg faktisk lå i gangen idag så den blir nok byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2008 (endret) Wow... Dette var meget pene bilder Kjell / Jan Erik Audien til Klugen har også fått på et lag med swiss wax ser det ut til Skikkelig blanke å fine begge bilene. Kunne så tenkt meg å vert med på denne shooten... Er med neste helg hvis det blir noe da EDIT: Du kjøpte den t-shirten jah hehe Konge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2008 Wow... Dette var megen pene bilder Kjell. Audien til Klugen har også fått på et lag med swiss wax ser det ut til Skikkelig blanke å fine begge bilene. Kunne så tenkt meg å vert med på denne shooten... Er med neste helg hvis det blir noe da Ble en litt impulsiv shoot som varte ca. 1time. Hehe.. Swissvax var meningen sko bli påført, men er nok bare Optimum No Rinse Quick Detailer bilen er gått over med. Fukten kom tidligere enn ventet idag skjønner du. Måtte bare ta noen bilder med piquen når jeg først hadde den på meg. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2008 Råe bilde Me sko fått t ein store photoshoot snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 12, 2008 Råe bilde Me sko fått t ein store photoshoot snart Eg e med på sjuut, men stille bilen pent rundt hjørna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 12, 2008 Du kunne jo i det minste polert bilen din først da, Kjell Hihi... Regner med du tok den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 12, 2008 Du kunne jo i det minste polert bilen din først da, Kjell Hihi... Regner med du tok den Visste det var noe jeg hadde glemt.. Bilen skal faktisk, få en skikkelig rens til helga håpet jeg på med mindre jeg plutselig får noen andre kunder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 12, 2008 Visste det var noe jeg hadde glemt.. Bilen skal faktisk, få en skikkelig rens til helga håpet jeg på med mindre jeg plutselig får noen andre kunder. Ja, den ser jo ikke ut Neida, mye bra bilder her, gutter! Fine biler også, selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 12, 2008 Ja, den ser jo ikke ut Neida, mye bra bilder her, gutter! Fine biler også, selvsagt Hehe.. Selvsagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...