Golf 1 Gewinde vs Golf 2 Gewinde??

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor stor forskjell det er på setta til disse 2 bilene de ser like ut: klø :: flau : muligt bakdemperene er noe lavere på golf 1

Har ett golf 1 sett liggende. Er det noe mulighet for att det kan brukes på ein golf 2? tenker selvsagt ikke på om det går ann å få det godkjent, men om det kan brukes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Lasse :)

Jeg har satt g2 gewinde forran på einser før.

Det er noen mm lengre mellom festeskruene på g2, samt at godset er smalere på g2 på innfestningen nede.

Bak er g2 demperne en god del lengre, vil annta rundt 10cm ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Lasse :)

Jeg har satt g2 gewinde forran på einser før.

Det er noen mm lengre mellom festeskruene på g2, samt at godset er smalere på g2 på innfestningen nede.

Bak er g2 demperne en god del lengre, vil annta rundt 10cm ;)

Takker for svar Frode eg hadde tenkt å montere ett sett fra golf 1 på ein golf 2 så då er det muligt å bruke framdemperene til nøds?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte ett senkesett (dempere og fjærer) fra en golf 1 gti på en jetta 2 en gang.. Den blei UBRUKELIG lav...

Har også D2 coilovere på mk1 min nå. det er egentlig til golf2.. jeg måtte heve tårna bak for å få den ned..

Blei skikkelig høy i rumpa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte ett senkesett (dempere og fjærer) fra en golf 1 gti på en jetta 2 en gang.. Den blei UBRUKELIG lav...

Hva vil ubrukelig lav si? det står 8x14 felger med 195 45 dekk på nå så den må ganske mye ned for att det skal se greit ut. men vis det ikke går så er det ikke vits å prøve:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jo gewinde til Golf 2 for 2500,- inkudert frakt og moms :) Godkjent 40-85mm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil ubrukelig lav si? det står 8x14 felger med 195 45 dekk på nå så den må ganske mye ned for att det skal se greit ut. men vis det ikke går så er det ikke vits å prøve:)

Han som eide bilen brukte den i noen uker før han solgte den..

Det var så han kjørte utenom fartsdumper.. (dette er 6-7-8 år siden så jeg husker ikke nøyaktig hvor lav den blei)

Mener å huske at jeg ikke fikk værneskoen under kanalen.. eller om det akkurat gikk

Men hvis du har justerbart så kan det jo hende du får justert den så det blir brukbart å kjøre med..

event selge det å kjøpe ett som man vet hvordan blir..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dempingen er vel heller ikke tilpasset særlig bra, da Golf 2 veier en del mer. Både stivere fjærer og demping på Golf 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dempingen er vel heller ikke tilpasset særlig bra, da Golf 2 veier en del mer. Både stivere fjærer og demping på Golf 2

Akurat det med dempingå er eg litt usikker på siden de fleste golf 1 sett og er for cab som er like tung som golf 2. men helt klart det er ikke opptimalt på noen måte det er eg klar over.

Takker for innspill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.