#1 Skrevet Oktober 13, 2008 (endret) Fikk nylig prisoverslag fra Møller på 120' storservice på russebussen. Der som skal gjøres, er: - servicesjekk - skifte tannreim/registerreim og strammehjul - skifte vannpunpe - bremsevæskeservice Prisoverslag: Kr 18.300,- Vi skal på kjøretur til Slovakia i desember. Den lokale VW-forhandleren der nede gjør akkurat det samme for SKK 22.000,- = NOK 6 500,- med originale deler, VW-stempel i serviceboken og det hele. Dermed blir det "gratis" førjulsferie på oss i år - jeg får vel heller bruke en feriedag på å sitte å lese avisen mens mekanikeren jobber for å sikre at det går riktig for seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2008 Det er helt sykt hva møller skal ha...! Jeg skulle ha Golfen min på 180.000 service med bytte av olje på motor + filter, regreim, vannpumpe samt olje og filter på haldex.... 14.000 smækkers.... Fikk årna det for 5670,- hos mekonomen.... (orginal deler) Storfornøyd jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 Bra forskjell det også, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 18.300,- ??? dette må da være feil ? Hadde det vært A8 3.3 TDI eller no sånt kunne det muligens forsvares, men dette er jo galskap !!! Ta det i Slovakia du !! det hadde iallefall jeg gjort.. Ellers kan det jo være en tanke å sjekke andre uavhengie verksted i ditt nærområdet. Tipper de bare skal ha halvparten. Og dem har jo stempel de og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 Ellers kan det jo være en tanke å sjekke andre uavhengie verksted i ditt nærområdet. Gjorde det også - et kjent Racing-verksted på Askøy skulle ha rundt 16.000,- Så veldig feil er det nok ikke - selv om det hele totalt sett blir VELDIG FEIL i mine øyne.. Valget er iallefall tatt - og det var ikke vanskelig å bestemme seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...