120.000 km service VW Touran

Anbefalte innlegg

Fikk nylig prisoverslag fra Møller på 120' storservice på russebussen. Der som skal gjøres, er:

- servicesjekk

- skifte tannreim/registerreim og strammehjul

- skifte vannpunpe

- bremsevæskeservice

Prisoverslag: Kr 18.300,- : eek :

Vi skal på kjøretur til Slovakia i desember. Den lokale VW-forhandleren der nede gjør akkurat det samme for SKK 22.000,- = NOK 6 500,- med originale deler, VW-stempel i serviceboken og det hele.

Dermed blir det "gratis" førjulsferie på oss i år - jeg får vel heller bruke en feriedag på å sitte å lese avisen mens mekanikeren jobber for å sikre at det går riktig for seg..

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt sykt hva møller skal ha...! Jeg skulle ha Golfen min på 180.000 service med bytte av olje på motor + filter, regreim, vannpumpe samt olje og filter på haldex.... 14.000 smækkers....

Fikk årna det for 5670,- hos mekonomen.... (orginal deler) Storfornøyd jeg!! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forskjell det også, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18.300,- ???

dette må da være feil ?

Hadde det vært A8 3.3 TDI eller no sånt kunne det muligens forsvares, men dette er jo galskap !!!

Ta det i Slovakia du !! det hadde iallefall jeg gjort..

Ellers kan det jo være en tanke å sjekke andre uavhengie verksted i ditt nærområdet.

Tipper de bare skal ha halvparten. Og dem har jo stempel de og..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers kan det jo være en tanke å sjekke andre uavhengie verksted i ditt nærområdet.

Gjorde det også - et kjent Racing-verksted på Askøy skulle ha rundt 16.000,-

Så veldig feil er det nok ikke - selv om det hele totalt sett blir VELDIG FEIL i mine øyne..

Valget er iallefall tatt - og det var ikke vanskelig å bestemme seg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.