Anbefalte innlegg

bilen min fusker veldig ved gasspådrag , når ladetrykket kommer. har nappet ut den klassiske lmm og den blir da litt værre!, det kan vel tyde på at den er i orden? ellers så har jeg gått over diverse vakumslanger for å sjekke evt lekkasje.,men det ser greit ut .har tatt vag com på bilen , kommer ikke opp noen feilmeldinger! kan coilene være defekte/holde på å ryke? ,jeg mistenker de!! har 034 evt noe oppgraderingscoiler, eller noe ? eller noen andre forhandlere!? bilen er chipet , men har da fungert utmerket fram til nå , så kan vel ikke ha noe med chipen å gjøre?!

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lenge siden du byttet tennplugger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er helt nye:) det hjalp ikke å bytte de:( får forske litt videre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for høyt ladetrykk?. dra ut kontakta til N-75 ventilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lader maks 1,2 bar..har fungert helt suverent:) men skal prøve å nappe ut den i marra , og prøve da:) takk for hjelp så langt .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg prøvd å nappe ut N-75 pluggen.den fusker ikke da , men den lader jo da bare 0,2 ca . problemet mitt begynner ved 0,6 ca , hvis jeg klemmer gassen i bånn ved lavt turtall , men hvis jeg gir sakte gass , så er det noen ganger det går bra , hmm.:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensin filter?

Sjekke bensin trykk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja får sjekke dette :) bilen soter noe helt j.... når den fusker! , det kan vel indikere at den får bensinen sin ? hmm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey:) den må byttes mener du..prisen på den da?hos møller noen som vet?;)

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har selvfølgelig tatt diagnose? Begynn med det du! Men eg ville ha tippa på lambda/lmm....

Men begynn med diagnose! Eller sett bort bilen om du ikkje har peiling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tatt diagnose på den:) kom ikke opp noen feilmeldinger der. får prøve med ny lmm da , og evt lambda.. takk for tips

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har forsøkt å nappe ut lmm , som beskrevet i første post :) og den ble da værre , men du mener den kan være gåen for det?:) skader ikke å prøve med ny ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres nesten ut som samme greiene jeg har på min. men har vel funnet ut at det er clutchen som har tatt kvelden.. minner om kutting\hakking ved fult pådrag i 2. og 3. gir, men siden turtallet ikke forandrer seg så skylder jeg på clutchen! hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift ut omluftventilen "poppoff" denne holder ikke tett og dermed ikke stabilt ladetrykk, som igjen fører med seg ujevnt drag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktignok begynner clutchen min å bli slitt :) , men den har nok ikke skylden her!! får bytte den snart også vel , men må ha med meg lommeboka på alle oppgraderingene jeg har planer om;)hehe, men takk for tipset :)

jeg har forresten byttet ut resirkventilen ,ikke til åpen ;) det hjalp ikke!!den er helt ny, så den burde være tett og fin :)

må si jeg heller litt mot coilene jeg altså. håper jeg finner ut av dette snart. er ganske irriterende!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må også legge til at den går og jager litt på tomgang også!!:) ikke hele tiden, men for eksempel hvis jeg kjører, klemmer inn clutchen og bremser helt opp. da begynner den å jage opp og ned på turtallet 4-5 ganger før den blir stabil igjen..dette må jo også ha noe å gjøre med saken, siden bilen ikke oppførte seg sånn før :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være gassjeld angåandes jaging...

Tips fra meg er å få satt bilen inn hos noken som har peiling. ;)

Desse motorane kan være lunefulle dersom dei fyrst begynner å tulle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja får gjøre det ;) er nok eneste utvei ,vi får håpe det er bagateller ute å går!!og at det ikke svir for mye i lommeboka akkurat nå !! takker for hjelp så langt . kommer tilbake med fasit på hva det var/er :)

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får jeg oppdatere litt her:)bilen fungerer nå 100% igjen. jeg har byttet : 4 coiler , ny lmm og tenningsmodul. kjøpte brukte deler! får satse på at det holder en stund til:) god jul til folket!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.