#1 Skrevet Oktober 13, 2008 Hei! Har en coupe quattro 1990, med AAN motor og S2 5-trinss kasse. Vil denne lamellen passe da? http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?cPath=64_76&products_id=270 Og er det mulig å bare montere denne på gammel trykkplate og svinghjul? Noen synspunkter og ideer? Har ikke så god greie på sånt Takker for svar: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2008 Nobody? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2008 Kjører med jonus sinter på min med orginal trykkplate og svinhjul!.. Funker som f... det!.. Eneste er at det er to forskjellige spleins på kassa! En stor og en liten. Du skal nok ha den store. Er noenogtjue! Håper det hjalp litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 aha takk! Tåler den mye stryk eller? husker du pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 Tja, har ratta rundt i en sommer og en hard vinter og den er nesten ikke slitt! Funker fint med mine 350hk og en del nM! Kosta rundt 2500! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2008 har åsså lamell fra jonus.. har ca 430hk å det holder den uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2008 åssen er dette å kjøre med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2008 Er litt på og av clutch men jeg syns den er helt super.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2008 det er ikke noe problem da bilen ikke skal brukes til daglig.. Er det 4 eller 6 pucks? og hvilket merke er det? (spiller jo ingen rolle da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...