#1 Skrevet November 3, 2004 Da har jeg da vært på mitt første lokaltreff da, blei jo egentlig positivt overaska da, det faktisk dukket opp folk da, Har hatt dårlig erfaring fra andre klubber så dette var positivt overaskende, fikk jaggu plaga audien den siste turen på sommer dekk i morra blir det bbs 17" felger opp på værkstedet og så opp på 4 bukker og få skiftet foringer, så da håper jeg at alt blir teflon foringer. Så neste treff kommer jeg med min lynrake passat 1.6 td he he he Ps dreit meg også ut en liten tur på den nye råne plassen i dag også, tenkte jeg skulle ta årets siste piruet, men som alle veit over 25Km/t så går sperra av intil man har koblet vekk den blå og vite ledningen, så det blei en halv runde så vidt og så bare krenging og en flau sjåfør. det skal ikke gjend ta seg. må få mere motor og konstant sperre så skal mann nokk leke seg litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2004 Så det kom mange ikveld? Godt å høre at det er mange som stiller opp! Noen som tok bilder eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2004 Det var faktisk ganske bra i dag. Var selfølgelig mange som ikke møtte opp også. Bare satse på at det blir enda bedre neste gang Mvh Kurt M. L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2004 Ble jo ganske bra oppmøte til tross for regn og kaldt.. Håpe det kommer seg fremover, og at det ikke dør ut.. Noe som det ikke ser ut til fra dagens oppmøte å dømme.. Så du dro på forbi CC-plassen litt etter treffet ja.. Grom lyd i bilen da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2004 Jeg skal prøve å få kommet meg dit neste gang men 80'en, og da skal je være ferdig med felgene også.., hihi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Så det kom mange ikveld? Godt å høre at det er mange som stiller opp! Noen som tok bilder eller? Var så mørkt, og da blei det ikkje tatt bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2004 Jeg synes du skal ha med sånn spottlight je, så du kan lyste opp så du kan ta bilder selv om det er mørkt ute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2004 Opprinnelig postet av Morten Maanum Johansen Jeg synes du skal ha med sånn spottlight je, så du kan lyste opp så du kan ta bilder selv om det er mørkt ute.. Kanskje det ja.. Skal ta med 10stk 500w arbeidslamper eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2004 ikke flere lamper , mmmm vi bør ikke prøve og få tak i et par vogntog med masse lys i tileg mange av dem ser jo ut som jule trær da bør det jo bli lys da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2004 hehe... Du finner nok en fin løsning på detta du Roar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 6, 2004 Opprinnelig postet av Morten Maanum Johansen hehe... Du finner nok en fin løsning på detta du Roar! Ja neste gang så skal eg ta med meg det dritt stativet og kameraet mitt. Så skal eg ta 1000 bilder, da må noken bli bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2004 men det hørets bra ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 11, 2004 blitz anyone? hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 11, 2004 Opprinnelig postet av Mats Sønsteby blitz anyone? hihi hehe... blitz er for japcrap.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 12, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet hehe... blitz er for japcrap.. *kremte høyt* hmz... hihi Når blir første rudshøgda treff da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 13, 2004 Lokallagtreff med stor deltagelse ? Flott gutter ! Det er alltid hyggelig å se at det er godt lov i lokallagene. Jeg har et ønske om at dere forteller litt (på nettet og i klubbavisen) om lokallaget, hvor mange dere er i alt, hvor mange som deltar på treffene, hvor ofte dere har treff og ikke minst om dere samles på samme sted hver gang. Dette kan være en spore til andre lokallag som kanskje har god "spredning" på medlemmene sine og et relativt stort distrikt å dekke. Supert jobba ! Hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...