#1 Skrevet Oktober 13, 2008 Hei, jeg har en audi a4 1,8t som er orginalt trimmet i Tyskland (mtm-chip) jeg har byttet til forge resirkulerings ventil, montert Turbotrykk justerings-ventil, bsr luftfilter og downpipe 2,5".. samma hvor mye jeg åpner turbotrykk's ventilen så får jeg ikke mer en 0,8 lade trykk hva kan være galt..? kan det være resikulerings ventilen som lekker? noen hvert borti dette før? takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2008 Veit att en annen jeg kjenner hadde problemer med å skru opp til mer enn 0.8bar, måtte justere på selve turboen.. Men sjekket eventuelle slanger som kan lekke? Prøvd med en annen forge ventil, kansje den du har er gåend? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2008 humm ja.. men forgeventilen er helt ny.. 2mnd'er gammel.. trur du det kan funke hvis jeg skaffer meg en Stivere fjør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...