#1 Skrevet Oktober 13, 2008 De siste dagene har jeg hatt problemer med at H. Fordør ikke er med helt, når jeg låser opp bilen vil ikke den døra opp i det hele tatt.. Trykker jeg MANGE ganger kommer den ca. 1 av 20 ganger, og det er jo sykt irriterende: bh : Tatt av Dørtrekk og Dørplata der istad, men kom ikke helt til for demonterte ikke alt. Men så ikke noe spess, altså siden den funker av og til er jo mekanismen iorden, så må jo bare være dårlig kontakt ett sted, men spørsmålet er jo hvor skal jeg begynne og lete?? Sikringer er hele, og det er strøm i alt av lys og kontakter i døra, og det går vel på samme nett? Bare forskjellige "avstikkere" Noen som har vært borti samme problem på Golf 4? Kan det være pga. kulden? Selve låsen som henger igjen? Skal prøve og tine den opp skikkelig og smøre ordentlig.. Takker for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2008 pleier være en feil i låsekassa,har du el vinduer kan du også sjekke at det ikke er irr i kontakten til vindushvermotoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2008 pleier være en feil i låsekassa,har du el vinduer kan du også sjekke at det ikke er irr i kontakten til vindushvermotoren Kontaktene der er fine, tørt og fint inni der ellers også.. Får ta og se på låsekassa imorgen da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2008 Kontaktene der er fine, tørt og fint inni der ellers også.. Får ta og se på låsekassa imorgen da;) for å få ut den trenger du en spseialt 12 kan xzn bits for å få av dørhåndtaket. sjekk om du har det før du begynner. Ser inn i enden av døra over låsekassa mot dørhåndtaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2008 Høres ut som låsekasse dette ja.... Min har også klikka litt, men er kun dørbryteren som sitter i låsekassa mi som er ødelagt. Dette medfører at lyse ikke går på når jeg åpner døre + at bilen kan låse seg med døra åpen fordi ikke bilen registrer at den er åpen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2008 sikkert dørlås. har byttet bøttevis av disse på jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2008 Ok. Vanskelig og bytte? Må jeg av med dørtrekk igjen, eller slipper jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2008 Ok. Vanskelig og bytte? Må jeg av med dørtrekk igjen, eller slipper jeg det? du må av med dørtrekk,løsne vindu, plata om alt sitter på og låsesylinder... Litt mye å forklare i detalj.. Men det finnes vel kanse en forklaring et sted på nettet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2008 du må av med dørtrekk,løsne vindu, plata om alt sitter på og låsesylinder... Litt mye å forklare i detalj.. Men det finnes vel kanse en forklaring et sted på nettet?? Ok. Alt det der jeg gjorde idag utenom og løsne låsesylinderen.. Så skal nok klare det;) Takker for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2008 Noen som veit hva den låsekassa koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2008 har hørt den koster ca 1500- 2000kr, men usikker på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2008 Noen som veit hva den låsekassa koster? Mener at den koster ca1600kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 16, 2008 Mener at den koster ca1600kr Med eller uten rabatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 16, 2008 Med eller uten rabatt? he he... Send meg pm med bil nr så kan jeg sjekke med pris for deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 16, 2008 Har akkurat kommet inn etter å ha byttet lås på firern til kjerringa. Fy f**n til drittjobb: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 17, 2008 Har akkurat kommet inn etter å ha byttet lås på firern til kjerringa.Fy f**n til drittjobb: bh : Så fint da, du tar en til imens du er igang du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 17, 2008 Så fint da, du tar en til imens du er igang du?? Ja, jeg må ta passasjersiden også, knappen spretter opp med en gang etter låsing Kjerringa har ikke låst bilen på 7-8mnd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...