#1 Skrevet Oktober 13, 2008 Kjøpte meg en Audi 90 quattro med et slikt ratt http://i15.ebayimg.com/02/i/001/12/4d/551c_1.JPG Hvilken bil stammer dette rattet fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2008 Hadde en kompis som kjøpte en Audi 100 2,3 Quattro fra Kenneth Furre her på forumet, den hadde det rattet. Du kan jo spørre ham om han vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 Mulig jeg tar feil men tror det kommer fra en treserutgave. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg tror ikke rattet var standard i noen modeller, kanskje standard i Urq 20V. Ellers var det kun å finne på ekstrautstyrslista, og kunne leveres til alle Audi modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 Standard i urquattro 20V, men sto i ekstrautstyrlisten på flere biler før denne. Hadde det i en Coupé type89 og har det nå i Urquattro 10V, deilig ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2008 Hadde en kompis som kjøpte en Audi 100 2,3 Quattro fra Kenneth Furre her på forumet, den hadde det rattet. Du kan jo spørre ham om han vet. Jeg som kjøpte bilen av Ole-Emil Men riktig, det er et ratt fra UrQuattro Et meget digg ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg som kjøpte bilen av Ole-Emil Men riktig, det er et ratt fra UrQuattro Et meget digg ratt Og det står i dag i min Audi 100 2.3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2008 Sånn var det, stemmer det! Pen bil, skinn og alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...