#1 Skrevet Oktober 14, 2008 For ei maskin sier jeg bare....Og det beste med hele motoren, den høres nesten ut som en god gammel femmer http://www.youtube.com/watch?v=0oklT3H6_FU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2008 Herregud!! Option Auto klippet: Høres ut som et ROMSKIP!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 Fy f............ å diskanter som kom opp av dashbore: eek : Å hva koster noe sånt i norge med alle fine avgifter?? Får vell levere en lotto til helga å håpe!!: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 Et litt bedre klipp med motorlyden: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 (endret) 2,5 eller no har jeg lest et sted.. BO anlegget er kapittel for seg selv ja! Litt gimick at de kommer opp, da de bør jo være til stede når man hører på musikk hele tiden.. Så blir mye opp og ned, men jeg liker det!! Syk lyd i børsa også EDIT: RÅ video Finn Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...