Fargekode som ligner mest "gunmetal".

Anbefalte innlegg

Ska lakke noe felger, vet ikke om dette kanskje burde ligge under dekk/felg, eller her på styling, siden det er jo nettopp å style felgene jeg skal :P

Men, noen som vet om hvilken farge/lakkode som ligner mest gunmetal, og messing eller kopper -farge som skal stå i stil til det. Skal lakke opp noen av gamletypen RS4 felger.

Tror de kunne vært tøffe i gunmetal, eller mørk grå, men ikke for mørk, med detaljer i messing eller kopper -farge...

Ikke pulverlakk, da jeg prøver å lakke dem for hånd først, men hvordan lakk bør jeg bruke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne! Skulle visst det jeg og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PPG Industries

Colour Name: 305 Gun Metal

Colour Code: AST 1301

Basecoat: (MBC) / 2K

Activator: DCH4074Q

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PPG Industries

Colour Name: 305 Gun Metal

Colour Code: AST 1301

Basecoat: (MBC) / 2K

Activator: DCH4074Q

Dette er ÅRETS bedste nyhet (for meg i allfall). Hvis det er den jeg har lett etter (lenge) kan jeg ikke takke nok. Desverre så er det ørten forskjellige kulører innen Gunmetal...

Bilde av nøyaktig den her lakken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ÅRETS bedste nyhet (for meg i allfall). Hvis det er den jeg har lett etter (lenge) kan jeg ikke takke nok. Desverre så er det ørten forskjellige kulører innen Gunmetal...

Bilde av nøyaktig den her lakken?

Den fargekoden der har ligget på forumet leeenge så du har ikke lett så veldig hardt i alle fall;). Jeg fant den selv med et enkelt søk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes Gun Metal fargen som sprayboks lakk? Eventuelt Titan grå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes Gun Metal fargen som sprayboks lakk? Eventuelt Titan grå?

du får jo kjøpt spraybokser som lakkselgere lager etter din fargekode. så det er jo evt en løsning:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, inspirasjon. Sitter litt på sidelinja og følger med her :P

Har hele vintern på meg til å finne den rette fargen, men heller mye mot gun metal, gun metal med kopperdetaljer.

Men bare fortsett med fler innspill, og gjerne bilder altså! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fargekoden der har ligget på forumet leeenge så du har ikke lett så veldig hardt i alle fall;). Jeg fant den selv med et enkelt søk.

Hmmm...tok et søk nå men fant ikke umiddelbart noen lakk koder jeg...

Uansett så klarte jeg å finne denne tråd da... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener å huske at det var Thomas Skaala som postet denne koden i sin prosjekttråd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et søk på fargekode gunmetal gir fire treff, og koden står i det nederste treffet. Dvs, nå står den i det første treffet også;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den koden som står øverst kunne ikkje mekonomen/lakkspesialisten finne. er det noko anna kode på gunmetal??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.