#1 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg har prøvd å kjøpe litt lakk til bilen min og har gått etter fargekoden som står på lappen i bagasjeluka. Der står det LY7Y som er Zermatt Silver, noe som var for mye sølvfarge for bilen min hvertfall. Kanskje noen har en oversikt over hvilke farger t44 100 quattro ble levert i? Eller om noen greier å kjenne igjen fargen ut fra bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2008 ingen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2008 Koden er nok rett den, men i feil nyanse. Du skal sikkert ha en gulere nyanse. Dette kan lakkverkstedet hjelpe deg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2008 Koden er rett den; "LY7Y, Zermatt Silver Metallic" Men lakken har vel blitt litt anderledes av tidens tann regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2008 kansje dumt spørsmål men du hadde væll klarlakk over laken (basen).... før det er stor forskjell før og etter klarlakk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...