#1 Skrevet Oktober 14, 2008 Hei. Noen som har peil på hvordan man kan få ut cd fra spilleren når den har låst seg? Bilen er en golf V. M.V.H Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2008 lang tynn nebbtang, flat tynn skrutrekker... mulig cd'n blir ubrukelig dog.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 Ok, skal prøve det:) Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 veit ikke om du har det, men på mange spillere så er det et lite hull bak på spilleren som du kan dytte inn noe tynt.. den skyver da platen ut (forhåpentligvis så langt at du kan nå den) try that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 det veit jeg ikke. ikke min bil og det er orginal spiller der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2008 okei.. tenkte at det kansje var.. vært på 2 av mine 6 spillera.. men skal sies at di ikke var original.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...