Anbefalte innlegg

Hei

Har sånn smått tenkt litt i det det siste på å få hellakkert golfen,

men hvor kan man få gjort en slik jobb i dag uten at dette koster skjorta?

Noen som har tips om steder i for eks Sverige eller Finland hvor man sparer noen kroner?

Koster vel fort 30-40k i Norge vil jeg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i sverige sparer du i allefall ingenting. finland vet jeg ikke

og nå er det ikke selve lakkjobben som koster så mye, men sparkling evt rust fjerning. men jeg rekner ikke med at golfen har noe særlig rust og bulker

så rundt 20k mener jeg det vil koste

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i sverige sparer du i allefall ingenting. finland vet jeg ikke

og nå er det ikke selve lakkjobben som koster så mye, men sparkling evt rust fjerning. men jeg rekner ikke med at golfen har noe særlig rust og bulker

så rundt 20k mener jeg det vil koste

20k er jo en pris man kan leve med, men tror nok det vil koste noe mere enn dette.

Er jo ikke snakk om noe rust eller sparkling på bilen. Kun noen små bulker på panseret

som nesten ikke er tydelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg skal lakkere golfen min nå, dette kommer på totalt 20k

her blir det litt ekstra arbeid enn normalt også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg demonterte og monterte Audien min for utvendig hellakkering (ikke under panser og inni dører). Kom på 25laken, men så går det nok litt mindre lakk på Golfen din. Det var med sparkling av diverse "hagl-bulker" på tak og dører og en på panser. Så du sparer nok litt med å demontere selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg skal lakkere golfen min nå, dette kommer på totalt 20k

her blir det litt ekstra arbeid enn normalt også

Hvor får du lakket dette for 20k?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en her i skien er dyktig og flink til dette.. dvs han retter opp bulker osv.. Han skal rette hele bilen, sveise inn ny bakplate da den er krøllet etter bulk, sparkle julbuer(skal valses), pusse litt rust, pusse ned bilen og legge fuller og slipe den.. dvs helt klar for lakk(han demonterer også) koster meg 4500 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

island er vel landet nå vis du skal ha noe billig *s* har hørt norske ugdomer har party der nå. dem får vist nesten ølet. må da være billig med lakkering også kan du ta deg en fest også.

noen som vet om noen billige bra lakkere rundt mjøsa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får du lakket dette for 20k?

Lakk og bilshine i skien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

island er vel landet nå vis du skal ha noe billig *s* har hørt norske ugdomer har party der nå. dem får vist nesten ølet. må da være billig med lakkering også kan du ta deg en fest også.

noen som vet om noen billige bra lakkere rundt mjøsa?

Ikke riktig rundt Mjøsa, men finnes en i Vågå. Nøye kar, som lakkerte ene ambulansen vår. 30 laken for fargeskifte på en hel ambulanse er vel greit? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ferie i Polen kan også lønne seg har jeg hørt. Kjenner en pensjonist som tok turen ned med sin Volvo P1800. Han booka et verksted, sa hva dem skulle gjøre, og la seg inn på hotell ca ei uke. Da hadde dem tatt rust (ukjent hvor mye det var), pusset og sparklet og lakkert. Tror hele turen med hotell og lakkering kosta han 15000 viss jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja polen er en billig plass. men det er mye dålig arbeid dær. men nåen plassa jør faktisk billig og veldig bra arbeid dær nede.

men hær i norge så må du ut med 30 40 50 tusen får og få det ordentlig på et verksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk pris på 15000 på lakkering av golfen hvis jeg demonterte det meste selv. Andersen billakkering i larvik..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fikk pris på 15000 på lakkering av golfen hvis jeg demonterte det meste selv. Andersen billakkering i larvik..

jeg fikk pris på A4èn min på 19 lappervis jeg demonterte det utvendig selv. Ådet var tune billakkering i sarp.. Dem er kjent for å ha et bare rykkte på seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut når jeg undersøkte at prisene varierte veldig.. alt fra 30000-12000kr... hvertfall bare hørt godt om han i larvik så jeg tror jeg går for han..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pusset og sparkla min selv og da måtte jeg ut med 8000,- på offentlig verksted for selve lakkeringa.(inkl material)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ok pris på skifting av farge?? hellakkering i annen farge??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge din tråd, men hadde akkurat samme tanken om å lage en tråd med samme emne.

Til våren har eg planer om å lakkere "halve" Golf,en, d.v.s begge sider bak, og bakparten under lyktene.

Noen lakkerere her som vet sånn "cirka" pris?

Tipper 6 - 8k?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ok pris på skifting av farge?? hellakkering i annen farge??

What he said.. Noen som veit om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakkerte bilen min his E-18 autolakk på kråkstad, veldig flink å hyggelig fyr. betalte 10000. da demonterte jeg alt selv å slipte, det han gjorde var å sprøytesparkle der han mente det trengte litt, grunna å lakka. anbefalles

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.