#1 Skrevet Oktober 14, 2008 Hei. Regner med at det er mange som sitter på TüV godkjenningspapirer. Og siden vi alle skal være lovlydige og kjøre rundt i godkjente biler, hadde det vært en ide å samle disse på en plass? Her er mitt bidrag: AZEV A 7 1/2 J X 17 H2 For VW 4X100 (35i og 1HX) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2008 Hei.Regner med at det er mange som sitter på TüV godkjenningspapirer. Og siden vi alle skal være lovlydige og kjøre rundt i godkjente biler, hadde det vært en ide å samle disse på en plass? Her er mitt bidrag: AZEV A 7 1/2 J X 17 H2 For VW 4X100 (35i og 1HX) Syntest dette er en god ide! tråden burde vært klister! alle som sitter på slike må poste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 google..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 Sverre: Ta å søk på google etter papirer til mine 8,5*19 ASA FN-2 da, tipper du ikke finner noe, så hadde vert fint om noen kunne lagt disse her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 Her ligger papirer til OZ Canyon II PL: http://wcs.ozrservice.com/images/certificates/00078309.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2008 Sverre: Ta å søk på google etter papirer til mine 8,5*19 ASA FN-2 da, tipper du ikke finner noe, så hadde vert fint om noen kunne lagt disse her Finner ASA ZR og AR i den dimensjonen. Duger vel det? Jeg godkjente mine Brock med papirer til Scmidht felger. Det som er viktig å dokumentere er vel at bilen tåler dimensjonen og innpresset på felgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2008 http://www.wheelmachine2000.de/cgi-local/info.php4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2008 (endret) Finner ASA ZR og AR i den dimensjonen. Duger vel det? Jeg godkjente mine Brock med papirer til Scmidht felger. Det som er viktig å dokumentere er vel at bilen tåler dimensjonen og innpresset på felgen? Det er vel litt feil... TüV paprier er godkjenningspapirer på at denne produsenten har godkjent felgen hos TüV til en spesiell bil. AZEV A dokumentasjonen som jeg har vedlagt gjelder kun for Passat 35i og Golf 3. Tror ikke den gjelder for andre produsenter eller AZEV B felger også.... At du fikk godkjent dine Smidth felger med Brock papirer er vel som å få noen andre til å pisse for deg på doping test.... Sikkert mange som har TüV papirer på senkesett. Jeg skal leite litt etter mine og legge de ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2008 http://www.wheelmachine2000.de/cgi-local/info.php4 Jedes aufgeführte TÜV-Gutachten kann gegen eine Gebühr von 12,50 EUR per Email bestellt und zugestellt werden. Jeg er ikke noen racer i tysk, men må man ikke betale et "Gebühr" på 12,50 EUR ca 100,- Ikke det at en 100,- betyr så mye, men søkefunksjonen på forumet er gratis.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...