#1 Skrevet Oktober 14, 2008 Noen som veit om noen verksteder i Norge eller Sverige som er billige på regreim bytte? Så er det vel penger å spare på å bytte vannpumpe på samme tid!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2008 Ikke akkurat hva du spør om, men du er vel rimeligst om du gjør det selv? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=133059 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 Ikke akkurat hva du spør om, men du er vel rimeligst om du gjør det selv? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=133059 Har alderig gjort det selv, men er jo en mulighet. Er det mye jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 .Er det mye jobb? Ja Men forsåvidt god timebetaling om du vil spare utgiftene. Ytterligere detaljer finner du i tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2008 Ja Men forsåvidt god timebetaling om du vil spare utgiftene. Ytterligere detaljer finner du i tråden. Ok, da kan det hende jeg går for det:) Men er det vanskelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2008 Ok, da kan det hende jeg går for det:)Men er det vanskelig? Nei, ikke vanskelig, tar bare en del tid. Les tråden så ser du.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2008 Nei, ikke vanskelig, tar bare en del tid. Les tråden så ser du.... ok:) takker for hjelpen. Er fortsatt interisert i priser og verksteder om noen har noen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2008 Her http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=119670 Foreslår at du tar ytterligere spørsmål i den tråden og låser denne.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 15, 2008 Angående verksted priser, så ligger det vel på 16-22 000 ettersom hvor i landet og hvem verksted du bruker. I sverige litt lavere, men ikke mye. når jeg sjekka var det så lite at jeg ikke gadd å kjøre til sverige for noen tusen og sitte å vente der en hel dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2008 Det kostet 10-12000 hos autosentrum for min. Med reim og alle reim.hjul og vannpumpe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 15, 2008 Det kostet 10-12000 hos autosentrum for min. Med reim og alle reim.hjul og vannpumpe:) Det var jo kansje en overlevelig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 15, 2008 Bytt termostat samtidig. Regner med at du kommer fra Nes på Romerike, så hvis du bytter selv, ta kontakt dersom du har behov for spesialverktøy for denne jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 15, 2008 Hvis du ikke har skrudd før, eller ikke føler deg trygg på det, setter du bort jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 16, 2008 Det kostet 10-12000 hos autosentrum for min. Med reim og alle reim.hjul og vannpumpe:) Nå skal det jo sies at jeg bytta thermostat og alt av gummireimer og hjul samtidig, og da blir det jo fort litt mer. Men 10-12 000 er en veldig bra pris det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg byttet termostat og reimer også, men den prisen jeg nevnte over her, var kun for reg.reim kittet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg byttet termostat og reimer også, men den prisen jeg nevnte over her, var kun for reg.reim kittet:) Hva kosta det totalt med jobb da? det er jo egentlig jobben som koster på disse bilene, for de er jo så vanvittig tungskrudde. Bare å sette bilen i servicestilling tar jo en del tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 17, 2008 Her er det som har blitt gjort/byttet: -Register reim med vann pumpe og alle strammehjul og hylser -Termostat -Mellom service -Byttet toppdekselpakning på ene rekken -Byttet simmerring på aksel ut fra girtkasse -Skiftet olje på Tiptronic kassen med filter Alt dette kom på 21627,- Jeg kan sjekke hva reister jobben kostet på kvitten hjemme, mener de brukte 7 timer på register jobben:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 18, 2008 (endret) Vannpumpe 551,- Termostat 169,- register reim med strammere 3258,- Arbeid 8,5t 3718,- Men ser nå at reimer ikke ble skiftet, ikke så jeg kan se på kvitten i allefall. Totalt: 7696,- eksl. MVA Så det blir vel rundt 9-10K for lat det da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...