#1 Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg rett og slett bare elsker denne bilen, på topp av min liste av hva VW har laget hittil (kaster sikkert stein i glasshus ved å si det, men du verden for en nydelig bil å kjøre...... ) HVIT! KONGE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2008 Støtter deg der ja;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2008 Ser ikke så bra ut på bilder som i virkeligheten synes jeg, fikk helt hakeslipp når jeg så en i en bakgård for en liten stund siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 Enig, den gråe der er senka og ruller på 20" Kun bytta fjører pga DCC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2008 minner meg om noe peugot greier hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2008 minner meg om noe peugot greier hehe er litt enig der ja! men en heit bil det skal bli sagt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...