#1 Skrevet Oktober 14, 2008 Finnes det noen forskjeller her? Trenger ny gasser på min 80 94mod 90hk Har funnet en 80 92mod 90hk Har disse samme gasser?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2008 Noen som vet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2008 Vet du motorkode på bilen du skal hente ny monojet fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2008 Vet du motorkode på bilen du skal hente ny monojet fra? Nei gjør desverre ikke det, og selger var ikke sikker heller!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2008 Såvidt jeg kan se av Meca.no sine sider så er det kun en motor levert på B4 med 90hk, motorkode ABT. Så er det nok bare en type Monojet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2008 Såvidt jeg kan se av Meca.no sine sider så er det kun en motor levert på B4 med 90hk, motorkode ABT.Så er det nok bare en type Monojet:) Sjekka ut reg.nr på mekonomen jeg og bilene er identiske, utenom karoseri da min stv og den andre sedan! ABT begge Og da er vel monojet også samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 17, 2008 Sjekka ut reg.nr på mekonomen jeg og bilene er identiske, utenom karoseri da min stv og den andre sedan!ABT begge Og da er vel monojet også samme Ja, er nok det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...