#1 Skrevet Oktober 14, 2008 Hei. Har et problem som oppstår hvis jeg har et betydelig gasspådrag når bilen er kald. Når den girer om og skal begynne å dra mister den kraft. Det virker som om turboen kobler ut på noe vis. Hvis jeg stanser og starter bilen på ny merker jeg ingenting til dette problemet. Touran er en 04 mod 2.0 DSG og har travet 82000 km. Håper noen kan gi meg et svar på hva det kan være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2008 Hører ut som den lader for mye og går over i et nødprogram.. Hvis bilen er kjøot i norge så har du fortsatt garanti. Da hadde jeg bare dratt til nærmeste møller og fått de til å fikse den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2008 Har nå snakket med Møller. De kunne ikke si noe om garantien ville dekke en evt feil. Bilen har vært kjørt som varebil i 2 år før den ble registrert om som 5 seter. Noen som vet hvilke retigheter og garantier som gjelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2008 (endret) I kjøpsloven er det vel noe som heter noe slikt som at om noe er ment å holde i fem år, skal det være garanti/reklamsjonsfrist i fem år. Litt å lese her: http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2003/1067534897.95 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...