#1 Skrevet Oktober 14, 2008 Tenkte å sette på en oljekjøler ifm en lettere trim-oppgradering av en Jetta II 1,8i 1988 modell til våren. Noen som vet om original oljekjøler fra gti/16v/g60 passer rett på og hva av deler som behøves..? Mvh Jon-Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2008 Tenkte å sette på en oljekjøler ifm en lettere trim-oppgradering av en Jetta II 1,8i 1988 modell til våren. Noen som vet om original oljekjøler fra gti/16v/g60 passer rett på og hva av deler som behøves..? Mvh Jon-Chr Ja, en billig og grei oppgradering er jo å bruke oljefilterbraketten og oljekjøler fra Ener GTI. samt slanger. Bolt on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2008 Tenkte å sette på en oljekjøler ifm en lettere trim-oppgradering av en Jetta II 1,8i 1988 modell til våren. Noen som vet om original oljekjøler fra gti/16v/g60 passer rett på og hva av deler som behøves..? Mvh Jon-Chr 8V/16V/G60 Golf 2 har olje/vannkjøler så den ville jeg styrt unna... Gjør som roger sier eller kjøp en sandwichplate og en ekstern kjøler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2008 8V/16V/G60 Golf 2 har olje/vannkjøler så den ville jeg styrt unna...Gjør som roger sier eller kjøp en sandwichplate og en ekstern kjøler. Ja, det er ingen dum løsning, virker gjør det hvertfall. Kjører med begger deler jeg, både vannkjøleren og ekstern oljekjøler. Funker fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2008 Ja, en billig og grei oppgradering er jo å bruke oljefilterbraketten og oljekjøler fra Ener GTI. samt slanger. Bolt on. Akkurat. Får prøve få tak i det da. Takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2008 Er vel ikke bare-bare å få fatt i en slik komplett oljekjøler fra en type 1 gti lenger regner jeg med. Noen som vet hvor det selges sånn adapterplate til oljefilterbraketten som passer på vw-motorens gjenger..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2008 Den vannkjøleren skjønner jeg ikke helt hvorfor de har satt der... Noen som kan forklare meg det? Hvis olja ligger på 110 grader så kjøler man vel ikke den med vann på 95-105 grader?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2008 Er vel ikke bare-bare å få fatt i en slik komplett oljekjøler fra en type 1 gti lenger regner jeg med. Noen som vet hvor det selges sånn adapterplate til oljefilterbraketten som passer på vw-motorens gjenger..? Du får komplette kit med valgfri slangetype (stålomspunnet eller ikke) og med eller uten termostat i sandwichplata hos http://www.sandtler.de Kollevold, Pedersens racing og Gundersen motorsport selger lignende/makne saker, men der har jeg ennå til gode å se at slangene er ferdige til bruk rett ut av esken. Mener å huske at den jeg kjøpte for to år siden (13 rader 11 cm bred med termostat og stålomspunnede slanger) kom på rett under 1300kr den gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2008 Du får komplette kit med valgfri slangetype (stålomspunnet eller ikke) og med eller uten termostat i sandwichplata hos http://www.sandtler.de Kollevold, Pedersens racing og Gundersen motorsport selger lignende/makne saker, men der har jeg ennå til gode å se at slangene er ferdige til bruk rett ut av esken. Mener å huske at den jeg kjøpte for to år siden (13 rader 11 cm bred med termostat og stålomspunnede slanger) kom på rett under 1300kr den gangen. A-ha..vielen Dank für das Tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2008 jeg har komplett til golf 1 gti som sikkert kan selges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2008 jeg har komplett til golf 1 gti som sikkert kan selges. Du har pe-em 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...