Anbefalte innlegg

Som topic sier så har jeg 4 felger jeg skulle ha lakkert. Har lakk,herder å tynner. Trenger bare en med utstyr til å få det gjort, leverer felgene ferdig pusset hvis noen har lyst å lakke 4 felger før vinteren setter inn:) Betaler selfølgelig for arbeidet og bryet. Er snakk om 4 17" toms Rs4 felger, Trenger ikke 100% resultat bare få litt farge på di er bare vinterfelger :)

Pm eller telefon -> 97565122

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Marcus en fra Klepp: 92421933, si du er fra VACN evt at jeg har henvist deg.

Var han som lakka bilen min helt ned.

Han har egen bunkers på en gård nær øksnevad VGS.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har utstyr hvis du har lyst å prøve sjøl. Eventuelt så kan me ta det samen. Så ser me ka me får te. Trenge bare ein plass å stå. Eg tar ikkje pengar for det hvis du e intressert. Kan ikkje garantere resultat, men det e vel bare å pusse på ny hvis det blir dårlig! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Marcus en fra Klepp: 92421933, si du er fra VACN evt at jeg har henvist deg.

Var han som lakka bilen min helt ned.

Han har egen bunkers på en gård nær øksnevad VGS.

Takker :) skal høre med han om han har tid

Eg har utstyr hvis du har lyst å prøve sjøl. Eventuelt så kan me ta det samen. Så ser me ka me får te. Trenge bare ein plass å stå. Eg tar ikkje pengar for det hvis du e intressert. Kan ikkje garantere resultat, men det e vel bare å pusse på ny hvis det blir dårlig! ;)

Har utstyr selv også men trenger en plass å stå å en litt større kompressor, kun 24 liter: flau : Er ikke ute etter 100% resultat heller skal bare ha litt lakk på dem :) Hører med han marcus først da hvis ikke får vi lete etter en garasje :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kompressor og plass e et lite problem for meg.. har skurekompressor. men d e mer tempraturen som e probleme hos meg.. er litt trekk på plassen. hvis d sgo ver av interesse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me kan nok fiksa någe på lageret på jobben. Der e der jo normal rom temp, og heller lite vind. Eg har to stempla kompressor på 50 liter. Funka når eg lakka golvet på camaroen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte me han marcus, han sko ha ein lapp for å lakka di hvis eg kom me di ferdigt pussa. Men hadde jo våre kjekt å lakkert di sjøl :) så eg stille me felgar hvis nogen he ein plass så kan du og få lakka litt stian :P hvis du vil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ud så eg får ledige garasje fra fredag t søndag:) e kompressoren din me 3 fase plugg elle vanlige plugg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig plugg... 220 volts. E ein sånn billig sak fra bilxtra, men eg syns an har funka bra! :) Har fri i lørdag og søndag så denne helgen passe bra! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gudd :) ska få pussa ner felgane då t helgå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan lakk du har men, kommer det til å tåle av og på med dekk. Og ana juling en felg får?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan lakk du har men, kommer det til å tåle av og på med dekk. Og ana juling en felg får?

Det er ikke så nøye :D lakker bare på nytt neste vinter da(hvis jeg har samme bil og felgene) :D vanlig lakk, heter svart blank :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi lakke dem på lørdag da stian? André ville og prøve seg på en av felgane. Ska laga te garasjen idag tenkte eg. trenge kompressor jallefall, har lakksprøyta men du kan jo ta me den du har, ska se om eg får tag i maske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan me sikkert. Tenkte meg ein tur ut å sjekka ut låven på klepp, så me kan jo ta det itte det. Kor an befinne seg denne garasjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på ålgård :) heima sjå meg, tenkte meg og ein tur t klepp så det går godt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.