#1 Skrevet Oktober 14, 2008 sikkert ikke første gang d hær spørsmåle e stilt men orke ikke bla gjennom heile tråden;) kor får eg tak i rs2 dela bortsett fra møller helst org (front/bakfanger evnt sideskjørt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2008 Hei.. Jeg har litt deler fra RS2 som VURDERES solgt på nyåret ,avhengi av om jeg kjøper meg RS2 vare eller S2 sedan!! -8 dørsider RS2 svart skinn/carbon -h/v framstoler RS2 el.recaro svart skinn -2 bakseterygger RS2 svart skinn -RS2 instrument (kmst.157000) -3eika sportratt m airbag -orginal front/bakfanger RS2 -tåkelys (knekte skruefester) -kanalskjørt RS2 -RS2 speil (porsche) Hvis det ikke blir no RS2/S2 handel blir delene brukt på 95 80Q 2.8V6 sedan jeg har!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2008 Hei.. Jeg har litt deler fra RS2 som VURDERES solgt på nyåret ,avhengi av om jeg kjøper meg RS2 vare eller S2 sedan!! -8 dørsider RS2 svart skinn/carbon -h/v framstoler RS2 el.recaro svart skinn -2 bakseterygger RS2 svart skinn -RS2 instrument (kmst.157000) -3eika sportratt m airbag -orginal front/bakfanger RS2 -tåkelys (knekte skruefester) -kanalskjørt RS2 -RS2 speil (porsche) Hvis det ikke blir no RS2/S2 handel blir delene brukt på 95 80Q 2.8V6 sedan jeg har!!! omså kor intresert i -orginal front/bakfanger RS2 -tåkelys (knekte skruefester) -kanalskjørt RS2 -RS2 speil (porsche) -RS2 instrument (kmst.157000) -8 dørsider RS2 svart skinn/carbon (Hold me 4:) kan vurdere å ta alt hvis du vil selge alt sammlet;) skjønne at du har litt vurdering forran deg, men hvis du finn ut en dag at du legg s2/rs2 drømmen på hylla, så hæfte eg ikke me å rødde litt i garasjen din: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2008 Kanalskjørt til RS2 mener jeg er latterlig billig hos Møller. 1000kr pr side elns. Mener jeg leste det i en tråd om en eller annen 90q der det ble montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2008 Kanalskjørt til RS2 mener jeg er latterlig billig hos Møller. 1000kr pr side elns. Mener jeg leste det i en tråd om en eller annen 90q der det ble montert. hmm... ja da ska eg skjekke d litt ut:P regna bare me d va dyrt på møller sia alt anna dæm selge e dyrt:) sko nesten tru d va NASA som sto før produksjon av delan dæmmes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2008 kanalskjørt RS2/S2 ikke å oppdrive på møller, ute av produksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2008 kanalskjørt RS2/S2 ikke å oppdrive på møller, ute av produksjon ja d va no som faen: bh : da bli d nån tima på ebay.de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2008 jau, vanskelig å skaffe seg alt. + dyrt. Selvom du drar på EBAY. Tilogmed de karene vet at man kan tjene penger på slikt Har ei hel liste som jeg kan selge, mulig jeg har vært i kontakt med deg på mail. Men det koster:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2008 RS2 deler: http://www.totsteile.ch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2008 han er kritisk til å sende til Norge grunnet dyre forsendelser:P Har spurt han et par ganger. Men han har alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2008 noen her som er god i tysk og kan hjelpe meg litt her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2008 jau, vanskelig å skaffe seg alt. + dyrt. Selvom du drar på EBAY. Tilogmed de karene vet at man kan tjene penger på sliktHar ei hel liste som jeg kan selge, mulig jeg har vært i kontakt med deg på mail. Men det koster:D åja d e du ja;) men da måtte eg jo ta en heil bil me på kjøpe va d ikke sån: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 16, 2008 nja, betalte du for delene så slapp du å ta bilen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 16, 2008 -h/v framstoler RS2 el.recaro svart skinn Er intr. i disse hvis du skal selge Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 17, 2008 nja, betalte du for delene så slapp du å ta bilen:P ok:) kan du j meg en pris på -bakfanger -frontfanger -sidesjørt -dørpaneler hvis du ikke må selge unna alt på en gang, men da må eg inn i tenkeboksen å kjike litt på kontoen;) send på PM ps. ska sørge før at eg sitt når eg les svare:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 15, 2009 har du fortsatt rs2 instrumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...