#1 Skrevet Oktober 15, 2008 Mener og ha lest en plass før om ombygging til bora front, men fant det ikke da jeg søkte. Men hva er det som må byttes? Frontplate, forskjermer, panser, lykter og grill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2008 tror det stemmer ja. uten å vite 100% sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2008 Stemmer det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2008 er vel en blå en som ble bygget i klubben her? Søk på Bolf , så finner du den sikkert? Morten hansen driver jo å med en bolf for en (treg! ) kunde:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2008 Søkte bolf, og fikk opp Morten Hansens:) Men sto ikke allverden om hva som måtte gjøres der. Angående bolfen, er den vel gjerne ute av Mdesigns verksted! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 2, 2008 Mener og ha lest en plass før om ombygging til bora front, men fant det ikke da jeg søkte.Men hva er det som må byttes? Frontplate, forskjermer, panser, lykter og grill? Var jeg som bygget den blå som nevnes i tråden her. Du trenger ikke å bytte frontplate, men alt det andre du nevner må byttes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 2, 2008 Kim Andre Antonsen satte jo golf front på sin bora, så samma greia der. Tråd om bilen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...