#1 Skrevet November 4, 2004 Bra oppmøte på treffet i går, var vel 8-9 bilar på det meste. Det vart bestemt av lokallagstreffa blir flytta fra no av. Kurt kjem sikkert med meir informasjon om dette seinare. Det vart ikkje tatt noke bilder, da det var altfor mørkt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2004 Men det er godt å høre at det var bra oppmøte.. men hvor og når blir det neste gang da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Morten Maanum Johansen Men det er godt å høre at det var bra oppmøte.. men hvor og når blir det neste gang da?? Det blir på Rudshøgda på søndager.. Men kor ofte det blir, og når det blir fyrste gangen, det er vel ikkje bestemt enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Det blir på Rudshøgda på søndager.. Men kor ofte det blir, og når det blir fyrste gangen, det er vel ikkje bestemt enda. Rudshøgda? hvorfor i all verden på rudshøgda? Just wondering..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Rudshøgda? hvorfor i all verden på rudshøgda? Just wondering..... Er litt nærmere oss andre.. Og så er det finare å sitta inne der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2004 Okai.. den er grei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Er litt nærmere oss andre.. Og så er det finare å sitta inne der. Sant nok! Da dropper jeg garantert innom jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2004 kommer vell igjend jeg enten med sølvpilen eller passelaten. er jo gøy med treff og sitte og skravle om det vi har kjærest. nemlig våres gromme biler. lærer jo opp knerten alt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...