#1 Skrevet Oktober 15, 2008 lampa til glødingen kommer ikke inn lenger har byttet glødeplugger uten hjelp lurer på nr på gløderelet ? noen som hvet eller andre ting d kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2008 Bytta du glødepluggene fordi lampa ikke lyste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2008 jeg viste att 2 av di var defekt så jeg byttet alle 4 da .men va er nr på gløde relet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2008 (endret) 8A0951253 Ligger på lokasjon 10 i sikringsboksen i vannkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2008 takkker forsøker å bytte d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2008 Hva med glødelampepæra i instrumentet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2008 Hva med glødelampepæra i instrumentet? Det var det jeg mente med første innlegget mitt. Litt vel overilt å bytte glødepluggene bare fordi ei lampe ikke lyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2008 men d er jo greit å byyte plugger når d går mot vinter og du vet at 2 er defekt bedre føre var .takk for svar herr lønning alt i orden med nytt rele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 15, 2008 Greit å ha gode glødeplugger før vinteren setter inn ja, er ikke så lett å trille i gang en diesel Relé var løsningen altså? Hva kosta det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2008 fikk ett brukt på hoggingen ga 50 kr for d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 15, 2008 fikk ett brukt på hoggingen ga 50 kr for d God pris det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...