#1 Skrevet November 4, 2004 trenger en clutch til s2.. er det samme clutch på en 200 som s2 med 3B motor. hvor får jeg tak i billig cluth til bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2004 Sachs har sikkert clutch til den, kjøp på nærmeste Bilxtra sjappe. Ellers mener jeg å huske at Sinterlamell (4puchs) kostet 4000 inn og 6000 ut.. Den holder det meste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2004 Er andre splines på inngående aksel på 200-kasse enn S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2004 Er vel samme kasse på 3b uansett hvilken bil den har stått i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2004 Regnet nesten med art det var forsjell på di.. det jeg trenger er vel en clutch til s2? har 3B motor som skal inn i en coupe 2.3E 10V kjørte med coupe 20V clutch i den andre bilen med fwd. ellers så hørtes det jo stabilt ut med sinterclutch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Sachs har sikkert clutch til den, kjøp på nærmeste Bilxtra sjappe. Ellers mener jeg å huske at Sinterlamell (4puchs) kostet 4000 inn og 6000 ut.. Den holder det meste. kjøpte sinterlamell med nav og alt, (6puchs) til ca 3000,- hos krb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2004 eller du kan jo høre med noen clutch brems verksteder, mener en kamerat betalte bare rundt 1500,- for en sinter til 200sx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2004 Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård Er vel samme kasse på 3b uansett hvilken bil den har stått i? nei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2004 jeg har sinter, tåler herjing!! men er litt slitsom, skulle jeg kjøpt igjen ville jeg vurdert en forsterket organisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2004 Betalte 2000,- for min sinterlamell (4-puchs)... Er bare en vanesak å kjøre med! Nå klarer jeg jo ikke å kjøre igang skikkelig med A4'n til mor, fordi jeg er vant til urquattro'n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...