#1 Skrevet Oktober 15, 2008 har kjøpt ein sånn resirk ventil . lik som forge men blei litt usikker på ka vei den sku stå, skal den med stempel bunnen ned mot trykk sida? motsatt av den orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2008 (endret) Jeg har akkurat snudd min pga den laga rar drepe en gris lyd, jeg TRODDE at man skulle ha trykket i bunn og ut på sida men det ga rar lyd så jeg har nå montert den korrekt. Trykk på siden, og ut i bunn. Grunnen er enkel, når man har trykk i bunn vil den åpne for tidlig pga hjelp av trykk og man vil da få rar lyd da den vil åpne og lukke seg. Monterer man trykket inn på siden er det kun vacum som åpner den og når den først åpner så er den åpen så lenge du ikke mister vacumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2008 oki. trudde det va andre veien men såg på den orginale att den har trykk inn i siden å rekna litt med att dei er likt laga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2008 har kjøpt ein sånn men blei litt luren på monteringa på den for det va så vidt det gjikk luft gjennom den eine på t stykket http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_25&products_id=220 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2008 egentlig bra at det ikke går fort gjennom, mer stabilt trykk da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2008 oki den som går lett opp til ventil då åden som går lite gjenom til wg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2008 oki den som går lett opp til ventil då åden som går lite gjenom til wg? vil ikke svare for er ikke helt sikker, men sikkert 100 andre som veit dette her inne:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2008 trykket skal stå UNDER stempelet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2008 trykket skal stå UNDER stempelet... Og da får man drepe en gris lyd Har det heller andre veien og får vanlig poffelyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2008 Og da får man drepe en gris lyd Har det heller andre veien og får vanlig poffelyd. Da er det noe rart med bilen din.. Jeg har alltid brukt trykk inn i bunn og får skikkelig wosh da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2008 Tja, holdt på så sinnsykt mye frem og tilbake, at nå veit jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre:P Har vært det samme på 2 biler, så må være ventilen i så tilfelle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2008 Har TurboXS med stempel, trykket inn på siden. Funker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 16, 2008 Kan monteres begge veier,men den mest naturlige måten (i mine øyne) er trykket inn på bunn så den slipper ut trykket på siden. Men da får man også mest lyd........ å det er jo halve vitsen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 17, 2008 (endret) Tja, holdt på så sinnsykt mye frem og tilbake, at nå veit jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre:P Har vært det samme på 2 biler, så må være ventilen i så tilfelle Er akkurat samme med min har prøvd begge veier, og trykket inn i bunn blir det bare en meget rar/slitsom lyd:) Så har trykket inn på siden, slik som den orginale! Kan jo og nevne at dette gjelder forge 007 ventilen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 17, 2008 Oppdatering på min front, jeg prøvde og blåse inn i min i bunn og da lekker den selv ved svak blåsing, så jeg fikk tredd på en stram oring og da holder den helt tett, og så satt jeg trykket i bunn for og teste dette igjen, kanskje det blir bedre med oring der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 17, 2008 Har TurboXS med stempel, trykket inn på siden. Funker. Jeg kjører også med denne (TurboXS RBV-25),kjører trykket inn i bunn og jeg har ikke noe "grisehyl".. Kjører med alle spacerene og 1.4-1.5bar ladetrykk btw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 17, 2008 eg kjøpte ein sånn som kimmit selger, er litt usikker på ka vei den skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...