#1 Skrevet Oktober 16, 2008 Kom over en ny nettauksjon side som heter http://www.bidnett.no og la da inn bud på "gigantisk verktøyskap". Gigantisk var vel noe overdrevet men for 520,- var det helt greit. Her er det sammen med min andre normal str. vogn som koster åtte ganger så mye. Kvaliteten virker grei så langt, perfekt for en trang hobbygarasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2008 Ser vell ikke helt ulikt ut det som Europris selger til 799: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2008 Se der ja, blir omtrent den samme prisen hvis man regner med frakta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2008 billig.. Er det ett rom nederst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2008 jepp det er ett rom nederst.. vipper lokket opp og inn.. genialt lite skap kjøpte ett slik på europris og det er verdt penga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2008 Ser for meg hvordan du brøyter deg fram gjennom verktøyskapa i blinde hvis du får bruk for nød-øyedusjen som du har murt inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2008 billig..Er det ett rom nederst? Kjekt rom for kabeltromler ol... Ser for meg hvordan du brøyter deg fram gjennom verktøyskapa i blinde hvis du får bruk for nød-øyedusjen som du har murt inne Det er en dyr og avansert flaskevasker:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2008 Kjekt rom for kabeltromler ol... Det er en dyr og avansert flaskevasker:p Er skuffene veldig slarkete eller er de bra? kikket på et skap på smartclub som de hadde på tilbud for 5-600kr tidligere i høst som ser ut som dette men der var skuffene så slarkete at jeg droppet det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2008 Er skuffene veldig slarkete eller er de bra?kikket på et skap på smartclub som de hadde på tilbud for 5-600kr tidligere i høst som ser ut som dette men der var skuffene så slarkete at jeg droppet det. Det er jo bare å sveise det sammen med noen punkt her og der. Jeg gjorde det på tema sin presse, fungerer mye bedre nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2008 Er skuffene veldig slarkete eller er de bra?kikket på et skap på smartclub som de hadde på tilbud for 5-600kr tidligere i høst som ser ut som dette men der var skuffene så slarkete at jeg droppet det. Litt slarkete før jeg fylte opp med verktøy. Helt greit til den prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...