#1 Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg har en 1991mod 80 Quattro(ABT B-300) med 6A motor som jeg kunne tenke meg 6 trinns gearkasse til, noen som vet hvilke kasser som passer på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg har en 1991mod 80 Quattro(ABT B-300) med 6A motor som jeg kunne tenke meg 6 trinns gearkasse til, noen som vet hvilke kasser som passer på denne? Et ofte spurt spm, ingen svar tilgjengelig ennå tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 18, 2008 Hei Sverre Du er her inne og ja ? Angående gearkasse så må nok en del ommbygging til for å få inn 6 trins, tror du må bytte travers til en i fra B4 for å få gearkassefestene til å passe bl.a.. Ellers er det vel kasse fra S2 eller RS2 som du er ute etter, men sørg for å få med gearoverføringene tillhørende kassa, da disse ikke er så lett å få tak i.. Hvordan går det ellers med gamlebilen min, funnet noe mer ut om motoren ? Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...