Anbefalte innlegg

hvor få tak i store radiatoren til rs2 billigst? helst i norge. noen som har liggenes en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor få tak i store radiatoren til rs2 billigst? helst i norge. noen som har liggenes en?

Jeg handla den i metall hos nbs. Ca 2200 m/klubbrabbatt.

Radiatorservice har også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk. ringer dem i morgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kostet meg 2790kr hos nbs i dag så enten er det lenge siden du handla der eller så fikk du bedre pris en meg. men radiator blei det værtfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpe en idag hos Telemark radiator service for 2200,- idag..... også i metall, og ettersom jeg ikke bruker extra radiatoren fjærnet dem også extra vannsussen og loddet igjen!

SUPER service av dem altså!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det å kontakte Telemark radiator service på mandag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det å kontakte Telemark radiator service på mandag:)

Har bra erfaring med dem jeg også:)

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpe en idag hos Telemark radiator service for 2200,- idag..... også i metall, og ettersom jeg ikke bruker extra radiatoren fjærnet dem også extra vannsussen og loddet igjen!

Har tenkt litt på det der, noen som veit om man får kjøpt radiatoren uten den stussen? Passer f.eks den fra Audi 90 uten ekstraradiator overens med rs2?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte en slik i dag,har steget i pris netopp sa mannen så den kom på 2500,. men det er jo greit det da: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.