#1 Skrevet Oktober 16, 2008 Motorkode ABS.. Har akkurat kjøpt denne bilen. Skulle skifte luftfilteret i dag da jeg oppdaget at forgassergummien er revnet hele veien rundt! Kunne faktisk løfte forgasseren av manifolden og holde den i hånda Men bilen går som ei klokka likevel, hehe Prøvde å få av det plasthuset på toppen av forgasseren, men ble ikke klok på hvordan dette skulle demonteres. Satt i allefall én skrue på toppen, men dekselet kom ikke løs likevel.. Så spørsmål nr 1: -Hvordan få av dette plasthuset på toppen av forgasseren? Spørsmål nr 2: -Noen som har "sprengbilde" av denne forgasseren? Fra forgassergummi og hele veien opp til dette plasthuset? Slik at jeg kan se hvordan gummien egentlig skal sitte fast på forgasseren.. På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2008 For det første så er det ikke en forgasser, men Monopoint Injection;) På dekselet er det noen små plastpropper som du må ta av, da skal du se flere skruer. Se på dette bildet så skjønner du hva jeg mener. Skru disse ut så faller resten av pakningen av. Når du skal montere ny pakningen skrur du den først fast i innsugsmanifolden, så plasserer du bare spjeldhuset oppå og setter i skruene, kan være litt knotete å treffe hullene med skruene, men det ordner seg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2008 For det første så er det ikke en forgasser, men Monopoint Injection;) På dekselet er det noen små plastpropper som du må ta av, da skal du se flere skruer. Se på dette bildet så skjønner du hva jeg mener. Skru disse ut så faller resten av pakningen av. Når du skal montere ny pakningen skrur du den først fast i innsugsmanifolden, så plasserer du bare spjeldhuset oppå og setter i skruene, kan være litt knotete å treffe hullene med skruene, men det ordner seg:) Ok, en Monopoint Injection da Men tusen takk for svaret, du besvarte her alt jeg trengte å vite!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...